måndag 2 april 2012

Nummerupplysningen.se

...ringde till mig.

De ville att jag skulle betala för att stå med på deras sida. Tror det var runt 5000 kr, men det spelar ingen roll för jag vill inte betala för att vara med på deras sida. Jag sa NEJ flera gånger och att jag inte vill ha deras tjänst. Trots att jag var övertydlig med att jag inte ville ha vårt företag med fortsatte han att säga att det är så företagen hittar oss och att "men då behåller vi er på den billigaste tjänsten". NEJ! sa jag jag vill inte ha nån tjänst alls, TA BORT mitt företag, jag vill inte ha någon tjänst som kostar något. Trots det känns det som att jag kommer få en faktura. Riktigt obehagligt att bli uppringd av någon så aggressiv. Har försökt ringa tillbaka för att begära en bekräftelse på att de har fattat att jag inte är intresserad. USCH!

Har nu googlat på internet och det är tydligen ett riktigt bluff-företag och många har råkat illa ut. Hoppas inte jag gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar