torsdag 26 april 2012

01.15 Första uppvaket

Vaknar 01.15 av att lillen kränger lite i sängen, väntar för att se om han ska somna om, men får snart gå upp. Byter blöja och matar fram till 01.38. Han somnar i famnen och jag väcker honom lite lätt innan jag lägger ner honom i sängen. Där sover han ett par minuter. Vågar inte tro att det kan ha gått så lätt.

Det har det inte. Vid 01.51 börjar han kränga i sängen. Han brukar alltid göra det efter att han har ätit så jag får buffa lite på rumpan och hålla en hand på axeln, så somnar han om. 01.54 sover han igen. Jag sitter bredvid. Han avger lite oroliga ljud, så jag sitter med handen på honom.

01.58 verkar han sova lite djupare, men fortfarande lite oroligt.

Kommer sitta kvar en stund bredvid med handen på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar