torsdag 22 mars 2012

Shhhh....han sooover!

Sitter och håller andan lite. Har precis lagt Johannes i sin säng och han somnade blixtsnabbt efter kvällsmålet. Vågar inte riktigt tro på att det kan gå så här lyxigt till...

Idag hörde jag honom skratta för första gången. Så härligt att jag bara smälte! Jag fick med det på inspelning också, men lyckades inte lägga upp det på youtube så att jag kan få in filmen här. Himla synd, för jag har tittat på den om och om igen idag och blivit på så gott humör varje gång. Tog även en del andra bilder idag, på lillen när han satt i soffan och på mina plantor som spirar så fint. Men jag vete tusan vad som hände för jag hittar inte bilderna i datorn och inte på minneskortet på kameran. Amningshjärnan som kickat in förmodligen och jag har sjabblat bort dem på nåt sätt.

Det enda jag har bild på är Sivans grop i gräsmattan hon grävde idag. Den var inte snygg och gjorde mig dessutom orolig för hur vi ska lösa det så att hon inte gräver sig under staketet vi ska bygga.

Har inte gjort någon karaktärsbeskrivning idag heller, men till mitt försvar kom det in två översättarjobb som skulle vara inne innan klockan 17, så jag har slavat med det hela dagen. Hade kunnat göra det nu, men jag har fastnat i Traderaträsket igen och det är så mycket roligare just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar