tisdag 20 mars 2012

Pokrar och funderar

Återigen vid ett litet pokerbord. PKR har en bra funktion där man kan spela för pokerpoäng och vinna pengar. Just nu ligger jag på plats 87/187. 125:e plats vinner $0.25 och sen går det uppåt till första priset som är strax över $15. Ganska generöst ändå för att inte kosta nåt.

Växjöhemskillen har varit här nu. Inget staket utanför buskarna, det måste vara innanför. OCH de har en "staketgrupp" som just nu håller på att jobba på att alla Växjöhems staket ska vara enhetliga, så vi rekommenderades att inte lägga ut för mycket pengar om vi skulle behöva riva det ganska snart igen.

Hmpf. Hoppas staketgruppen tänker på att staketen kanske ska användas till att hålla hundar och barn inne och inte bara vara snygga.

Fortsätter med mitt skrivarprojekt. Konflikten och dominoeffekten är jag nöjd med. Håller på att fundera på klimaxdelen nu, och hur jag ska göra intrigen dramatisk. Det är ju ingen deckare jag skriver, det hade ju varit enklare. Men jag tror att jag har en liten idé ändå.
Huvudpersonen lever lite av ett dubbelliv, så jag antar att det får vara nära ögat att hon blir avslöjad.

På prisplats i turneringen nu (tar lite tid att skriva med en hand). Trevligt. Nu kommer folk gå all-in som tokiga, så jag sitter nog still ett tag och väntar tills de har droppat av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar