tisdag 27 mars 2012

Busy busy

Översättningen går jättebra just nu. Martin och jag får tacka nej till jobb hela tiden eftersom han jobbar heltid och jag får inte jobba mer än de dagar jag inte tar ut mammapengar. Tackade nej till ett jobb idag och de gav sig inte utan gick med på en myyycket längre deadline än vad som var tänkt från början så att jag skulle kunna ta jobbet. Roligt!

Nästa månad kommer jag inte ta ut alls många föräldradagar och hoppas att det går lika bra då med.

Idag har vi varit och shoppat lite på jem & fix. Jag älskar att Martin vill göra saker tillsammans, som att handla saker till vår lilla trädgård. Det blir så mycket roligare då. Idag köpte vi odlingslådor och låga staket av pil att ha innanför staketet vi precis byggt. Det är så att Sivan inte ska kunna gräva sig ut lika enkelt och dessutom har vi planer på att sätta dem en bit in och plantera blommor bakom. Det blir nog jättefint!

Den där karaktärsanalysen kommer jag förhoppnings att kunna klämma in nån gång i veckan. Mellan staketuppsättning och översättning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar