fredag 23 mars 2012

Kämpar på med att få nånting gjort

Jag är helt genomsvett! Har precis varit uppe och städat vårat badrum, slängt i lite tvätt och allmänt hållt på i vår lägenhet som är supervarm. Vet inte hur det här ska gå när det blir varmt i sommar. Jag trodde i min enfald att det här skulle vara en sval lägenhet eftersom det är stenfasad.

Hann dock inte mer än att städa badrummet innan lillen började gnöla från sitt gym på nedervåningen. Så nu ligger han och äter och jag sitter och äter en tallrik gröt. Har inte förberett mig sådär väldigt inför helgen i Kalmar. Har klippt håret (själv som vanligt), laddat kamerabatteriet, slängt i lite tvätt som sagt och gått och drömt om att dricka en cocktail för första gången sen jag blev gravid. Martin och de andra gräsänklingarna ska ha pokerkväll här hemma, med barnen de ska passa. Det låter jättetrevligt, så jag hoppas det går bra!  

Fortfarande ingen karaktärsbeskrivning. Men jag har tänkt på det hela dagen. Nu kom det in ett översättarjobb till här under eftermiddagen, så det får gå före. Och sen är jag borta i helgen. Men SEN!

Sivans lilla trädgårdsprojekt. Synd hon inte grävde nere i hörnet, för där ska jag ha plantera vinbärsbuskar sen :)

Lillen ser lite förskräckt ut i vagnen 


På promenad i solen. Sivan gick fint i kopplet bredvid vagnen idag! 


Sivan vill som vanligt gå ut, precis när han har somnat...

Den här klickade jag hem. Min pojk har mycket gröna kläder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar