tisdag 11 september 2012

Å vi bara tittar på hus...

Å vad vi är fast i husletarträsket. Vi bara tittar på hus heeela tiden, och pratar om hus. Eftersom vi inte tittar efter hus i tremiljonersklassen utan snarare undermiljonenklassen så är det alltid nåt som gör att vi drar oss ur.

Idag ska vi titta på ett litet hus på 65 kvadrat som ligger precis utanför en fabrik (fast det ser man inte på mäklarens bilder). Det är himla sött och charmigt och utsikten från andra sidan huset är storslagen. Jag har lite svårt att se att det kommer att bli vårt hus ändå i verkligheten. Det ligger dessutom ute för vad jag anser vara ganska stort överpris, så om vi ska buda på det kommer det jag tycker det är värt att te sig som ett skambud.

I övrigt har vi flygit luftballong (bilder kommer när lillen inte är på väg uppför trappan om och om igen) och Johannes håller på att få tre tänder på samma gång. (Aj, låt bli Sivans ben Johannes!!) Så vi vaknar av gnäll en gång i timmen ungefär på nätterna. (Ajabaja, låt bli cd-skivorna).

Nu ska jag googla hur man får bort bajsfläckar, vilket var den egentliga orsaken till att jag satte mig här (NEJ! inte cd-skivorna. Ajabaja!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar