måndag 17 september 2012

The story so far...

...kan syfta till:
a) en låt med Flogging Molly som jag lyssnar på just i skrivande stund
b) boken jag skriver på
c) eller mitt och Martins förhållande så här långt.

Just nu är det en kombination av a och c :)

Jag sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem till oss så att jag kan få lite pussar och kärlek! Jag är extra ivrig just nu eftersom jag hämtade våra förlovningsringar hos Smycka i fredags och jag längtar tills jag ska få min ring på mitt finger och få komma ytterligare ett steg närmare denna fantastiska människa jag bor med. Jag ser verkligen fram emot allt som kommer härnäst i vårt liv tillsammans!

Vi hade egentligen tänkt utbyta ringar under luftballongsfärden, men dels hade de inte kommit och dels hade det varit förödande om vi hade tappat någon av dem. Sen hade det inte varit så romantiskt i praktiken som i tanken, eftersom man stod tio främlingar tätt ihop i en korg. Det hade lätt kunnat kännas lite awkward.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar