söndag 10 juni 2012

En kort uppdatering

Saker som ger mig ont i magen och som jag bör undvika: kaffe, jordnötter, öl, rödvin och mandel.

Saker jag konsumerat inom ett och samma dygn: kaffe, jordnötter, rödvin och mandel.

Konstaterande: Jag har ont i magen. Jag har ammat lillen. Som också fick ont i magen.

Lillen sover nu. Vi har varit en sväng hemma hos Josefin och lilla Oscar. Oscar är åtta månader äldre än Johannes och det är FULL fart! Han har lärt sig gå sen jag såg honom sist och far fram som ett litet jehu. Man kan se personlighetsskillnaden mellan Johannes och honom. Johannes är en superlugn bebis. Han sitter gärna stilla och tittar och ler och skrattar mycket. Lite försiktigare till sin natur. Jag kan inte minnas att jag sett Oscar lika lugn nån gång. Han har alltid varit väldigt intensiv. Pang på bara!

Har bortprioriterat att blogga och skriva senaste tiden. Inte riktigt tillfreds med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar