tisdag 17 juli 2012

Kom igen solen!

Jag har hört att man kan soltorka bort tomatfläckar. Har lånat bebiskläder av en vän och nu har det kommit en tomatsåsfläck på som är omöjlig att få bort. Hade kanske inte gjort nåt om det var ett gammalt slitet plagg, men det var en nästan ny fin märkeströja och vi har pratat om just den eftersom att den är så fin, och hon tyckte det var lite tråkigt att hennes barn växte ur den så snabbt att hon knappt hann använda den. Å så går jag och fläckar ner den!

Men nu har jag läst att fläcken försvinner om man soltorkar....Meeeeen.....vädret gör det liite svårt för mig att prova....just nu bara vräker regnet ner....igen!

Martin och jag har fortsatt att titta på hus och nu har vi hittat ett där vi verkligen kommer trivas. Håller tummarna att det kommer att gå vägen och ingen annan är intresserad så att det blir vårt!

Men nu sover lillen, så nu är det dags att unna mig en skrivstund igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar