lördag 28 juli 2012

Ingen prästgård för oss

Det är så typiskt.

Precis igår så insåg jag vilket kap det där huset på landet jag har lagt ut bild på tidigare, är. Jag såg att de skulle ha visning på tisdag, samma dag som Martin kommer hem från seglingen. Så jag sa det till honom igår och han var jättesugen på att åka och se det. Sen skulle jag bara gå in på hemnet och se vilken tid det var. Och då var huset borta! Det är fortfarande borta. Buhu. Nu vill jag ju verkligen bo där! Hur ska jag kunna hitta nåt som mäter sig med det till samma pris. Idiot att jag inte fattade innan hur bra det var!

På tal om annat så har Johannes sovit hela natten. Nu ligger han och sover förmiddag. Han somnade själv för första gången idag. Jag la honom i sängen och han låg där och jollrade ett tag. Sen blev det tyst. När jag tittade in låg han och sov. Ett mycket härligt framsteg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar